Geoblog.pl    mmt    Podróże    Azja Południowo - Wschodnia.    Dark side of the moon...Tajlandia raj utracony

Dark side of the moon...Tajlandia raj utracony

Tajlandia, Bangkok International Airport

Lot do Bangkoku bez przygód. Lotnisko piękne i ogromne. Porównując do Laosu czy Kambodży to inny świat. Powódź z okien samolotu znacznie gorzej wyglądała na północy Kambodży, choć faktom nie zaprzeczymy. Powódź ogólnie jest. Zginęło w niej ok. 600 osób i choć sytuacja wydaje się ustabilizowana, minie jeszcze parę tygodni a może i miesięcy kiedy wszystko wróci do normy. Oczywiście są podwyżki wszystkiego, zwłaszcza żywności. Poza tym wraz z wodą do Bangkoku wpłynęło co najmniej 15 mamb (jednych z a może najbardziej jadowitych węży na świecie) z prywatnych –zalanych hodowli i ok. 100 krokodyli z zatopionej farmy.Głównym problem z tym związanym jest to, że jeżeli te mamby skrzyżują się z lokalnymi wężami (mamby pochodzą z Australii) to powstanie nowy w Tajlandii gatunek jadowitych węży. Bardziej śmiercionośnych niż te dotychczasowe. W tajlandzkiej telewizji pokazują ponoć jak walczyć z krokodylem .W końcu pojawiły się problemy. Zaczęło się od braku zamówionego on – Line transportu, który miał dowieźć nas na Koh Samed.

Tata
Tata - 2011-11-23 15:24
Marto i Mateo, na razie super. Bardzo sie ciesze i juz tesknimy,za wami a wszczegolnosci za tym aby powspominac razem z wami te czesci swiata gdzie tez bylismy z mama (oraz i ja sam) i rowniez z naszego punktu widzenia.
W Bangkoku jest mnostwo wspanialych rzeczy do zobaczenia (wogole cala Tajlandia jest urzekajaca) - ale dla nas nr1 i 2 to Palac Krola Ramy IV oraz zloty Budda. Trzymamy kciuki i pozdrawiamy. Caluski mama i tata

Ela
Ela - 2011-11-24 22:50
fan klub wiernie czyta i czeka na dalsze wpisy :-)
pozdrowienia dla Was!!!

m
m - 2011-11-26 13:00
Ściskamy Was wszystkich i czekamy Ela na Twoją relację z Brazylii. :))

Ela
Ela - 2011-11-27 18:15
z ciekawością sledze dalsze wpisy - bawcie sie dobrze!!! ja jutro lecę do Amsterdamu, a we wtorek do Brasil :-) bede dawać znać, pa!